Veckans första dag

Började med halsont...å trötthet utan dess like..Men snart har jag pinat sönder denna dag. Iaf så har d inte hänt så mkt...vaknade av ett sms från Isabel som ville träffas å dricka ett glas vin nån kväll.. Får se när d blir av. Kanske man kan få håret fixat ? =) inpackning å klippning vore skönt. Dagen idag har spederats mestadels framför teven..hehe..men jag har verkligen känt mig krasslig..så det var nog bäst så. Igår hade vi avslutningsmiddag för brorsan som åkte idag..*snyft* . Han kommer man inte se förens till jul..trodde han iaf =P. Nu är det exakt 1 vecka tills snutter kommer...*leer*. Veckan kommer gå i rasslande fart..å vips så är han här. Jag bävar dock för kryssningen på lördag..blåser ju som attan nu..uscha...Imorgon ska jag iaf träffa mig bästis kompis å hennes lille nyfödda Leon..ska bli såå rooligt =)



Nu ska jag ner å laga wok =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0