Sol på burk

Det är det bästa som någon någonsin har uppfunnit...haha...Jag är evigt tacksam den människa som kommit på den iden. Idag har jag inte gjort annat än glott på teve å pysslat om mig själv..Försökt styla håret såsom Isabel gjorde igår...men det e fan svårt asså...jag e ju verkligen inte van. Sen har jag sprayat mig med solsprayen jag köpte igår...Åå gissa om jag blev brun direkt (?) Hahahaha...vet inte vad Patte komemr å säga sen när han kommer...Det blev resultat direkt...å grejen e ju att den riktiga färgen kommer inte förens 4 -6 timmar...å hur kommer jag se ut då ? Precis som jag vill...hahaha :) Knäppte några kort när jag va klar. å jag vill understryka att jag knappt har nått smink på mig på bilderna. Bara mascara å så. Nu snart ska jag gå iväg å handla middag å sånt..Patte kommer vid 17 skulle jag tro. Imorn ska vi hem till hans föräldrar å käka middag..har inte sett dem sen i somras.  

Nej nu e d dax å göra nått vettigt av dagen.


Kramilikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0