Ödlor hit å ödlor dit

Helgen e slut för denna gång..Inte så mkt som hänt. Igår klippte jag storebror..blev bra :) Sen lagade jag middag åt karlarna i huset..alltså pappa, lille å storebror. Det blev kött såklart..Suuper gott blev d å alla va så imponerade -:) Sen va d svensson svensson..så svenskt å fint !!:) Å sen the bourne identity..Idag händer nada...utom att vi ska få djur besök..inte varje dag man får besök av djungeln inte *ler* Min brorsas ex flickvän ska hit  å hämta nån grej...åå alla i familjen bara sitter å väntar på henne med ett leende på läpparna ...NOOOOOT !!!!! Mamma som är föör snäll ska bjuda henne på fika...suuck..så det blir kaffe, fikabröd å ödla. Fint då. Hoppas man överlever ?

I veckan ska jag bara relaxa...efter den här dagen så e man fan värd det !


Återkommer väl sen å berättar hur d gick me ödlan..


Ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0