När och hur ?


Nu har lille Leon kommit !! Nu har min bästa kompis blivit två barns mor..åååh grattis gumman !!:)

Själv står man å trampar på samma fotsteg fortfarande...döör gör jag snart...Varföör ska d ta sån tid för honom å ändra sig..hehe..Vill , vill, vill...vill inget helldre...Men nu e d så att man ska väänta..Fan jag har väntat hela livet på att få bli mamma..när å hur ska d bli verklighet ?...
Igår va jag å åt lunch med mamsen..vi åt indiskt..åå så gott d va :) Å sen på kvällen kom pappa hit å å vi åt hen good familje middag. Å inatt har ingen i hela huset sovit...för min lilla älskling Tindra har skrikit hela natten..hon har börjat löpa för andra gången den här sommaren. Så idag åkte vi till vetrinären å köpte p - piller som hon nu börjat fåt ta..1 tablett om dagen i en vecka. Sen blir det kastrering. Ikväll ska mamma å jag ha mys kväll..lillebror ska väl ut å festa skulle jag tro. Så vi ska mumsa krabba..det bästa jag vet !:) Fan vad jag känner för å gå ut å partaja..hehe..får nog lura ut Cissi nästa helg..måste ju göra nått busigt å kul nu när jag inte får barn...hehe..
Ikväll ska Patte ut på klassfest...kuul för honom..bara han sköter sig..hm..u know..Men det e klart han gör..


Ha nu e braa lördag kväll !! För det tänker jag ha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0