Lyxigt värre

Idag har jag varit å träffat Isabel..vi har inte setts sen vi tog studenten. Först va vi å fikade istan å sen följde jag med henne till "hennes" frisör salong..eftersom hon jobbade själv idag å hade endast 1 kund på eftermiddagen. Hon gjorde två härliga dunder inpackningar på mig å sen klippte hon topparna på mig..å gjorde en liten mer rockig känsla på frisyren. Skit snyggt blev det..men jag e så ovan. Ser iaf ut som en riktig frisör nu :) Haha..Sen satt jag hos henne hela dagen å snackade skit å läste skvaller tidningar...Hade ju ändå inget bättre för mig. Köpte en solspray av henne..som dem sålde..tydligen super bra. Jag vill ju bättra på brännan sen kryssningen..*beroende framkallande* Igår kom iaf Patte då..å det va såå mysigt å få träffas igen. Jag gjorde tacos åt oss å så hade jag köpt rödvin :) Nu ska jag snart ner å laga lite käk...för han borde vara här snart. Jag lägger in bilder på klippningen nån annan dag..för jag ska förmodligen tona håret i en kallare nyans...å det kanske e roligare å se när d e helt kalrt (?).


Ha en fin tisdags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0