Idag kommer Snuffs

Klockan 18 förväntas han vara här. Jippiiie !:) Så nu e snart dax för mig å sätta igång å städa för fullt å sen hoppa in i duschen å göra mig snygg. Jag vaknade upp imorse å va kanon brun fortfarande...fast nu e d brunare än förut..haha...den där solsprayen va ju hur bra som helst. Idag måste jag ju dock duscha..å då lär lite färg gå bort..d va iaf va dem sa. Naglarna e fortfaradande super fina dem me :) Längtar tills nästa kryssning *ler* . Såg alldeles nyss en grej som jag itne blev glad över på en sida här på internet...hmm...varför ?? undrar jag nu...skriver lite senare vad för nått...hmm...Aja..iaf så e d sol ute å 19 grader (?)



Ha en fin fin måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0