I hate mondays

Måndag vare idag då..händer nada idag..å det e faktiskt skönt. Känner för att bara ta d lungt idag å göra ingenting. Ska slänga in en tvätt i tvättmaskinen å sen så tänker jag bara sitta ute i trädgården å njuta av solen som faktiskt skiner. Katterna ska få leka ute i gräset å få andas frisk luft. Så skönt när man bor hos mamma att man kan ta ut dem så lätt. Nu ligger Wilma nästan på tangentbordet..hehe..hon är såå kelsjuk idag. Å Tindra går fortfaradne på p- piller..hehe..tvingade i henne ett imorse..å jävlar va sur hon va..haha...Men snart borde hon lugna sig. Igår va jag iaf på bio å såg "underbar, å älskad av alla" väldigt söt film. Vill att det ska bli helg igen..hehe..fast jag e ledig så är ju endå helgerna så härliga. Aja..nu ska jag nog hoppa in i duschen. 


Ha en bra måndag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0