Hörde jag skål ?

Sitter här å värmer upp med lite bra musik..hihih...imorn åker vi äntligen på kryssning..ska bli skönt å komma bort...även om det bara e för ett fartfyllt dygn. Båten går imorn vid sex..å då e d bara å sätta igång *leer* . Får väl va glad över att jag kan dricka å ha kul..eftersom jag varken e gravid eller har barn...nånting posetivt alltid !!:) Så blir d taxfree shopping å soldusch..I like ALOT !!!! Idag har jag vart me sjögren inne i stan å shoppat lite å käkat good indisk lunch...men först va vi på karolinska (sjukhus) för sjögren hade tid där..å jag har sån sjukhus SKRÄCK ..fy fan va hemskt d va...först hittade vi inte vart hon skulle va..å vi åkte upp å ner å mötte massa läskiga människor i gröna kläder...å jag skämtar inte när jag säger att jag blev alldeles svimfärdig å illamående...sen blev hon iaf kallad..å lämnade mig ensam i det kalla väntrummet..å där blev jag sittandes i 45 MINUTER !! jag höll på å dö därinne..satt å tittade mig omkring...å verkligen försökte fundera ut hur jag någonsin kommer att kalra av att föda barn på ett sjukhus...det ligger i släkten :) iaf så blev resten av dagen bra. Nu e d inte långt kvar tills darling kommer...häääärligt e bara förnamnet.

*älskar dig honey*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0