Hemmafru



Ja det är nog det man ska satsa på..Får hoppas att Patche blir stor i sin bransch å att vi kan flytta till L.a..hihih...det e min lilla hemliga dröm..som nu  inte e så hemlig..Hehe..:) Nej men skämt åsido så funderar jag mkt just nu på vad jag ska syssla med i framtiden..hm..mkt som snurrar i huvet. Ska man bli frisör ? makeup artist ? jobba på ica ? massör ? starta eget /anställd ? Jag har´ingen aning om vad jag ska göra..å det gör att jag får lite panik..fan man blir ju bara äldre å äldre..åå jag som vill ha barn...jag måste ju först veta vad jag vill..å sen låta drömmen gå i uppfyllelse..Å det är där det svåra kommer in. För jag vill ju ha barn snarast...å då är ju ett jobb på ica mkt lättare å få än om jag ska utbilda mig först å blabla...äsch jag har igen aning..Ska ska kolla lite mer på olika massage skolor å priser å sånt. Idag e d iaf så grått ute..å jag ska göra nada idag. Söka jobb å glo på tv typ...:P


Ha en bra tisdag :)



Kommentarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0