Hemma again..

Ja nu har vi kommit hem..hehe...vi har haft det super kul :) Good tre rätters middag igår..mkt dansande till 80 tal med clabbe...efterhängsna 30 åriga lirare...haha.. galen kareoke..å gooda drinkar. Idag bjöds det på vin provningar..(jag spottade INTE ur)..såklart...hihih...å sen har jag fått manikyr..blev super fint :) å sen blev vi solduschade....till MAX..!! haha...så nu efter några timmar e man kanon brun å härlig...I LOOVE IT !! Handling på taxfree blev d såklart oxå...Handlade man för över en summa av 800 kr så vi fick man en gratis resa igen...å vi handlade tre grr för d...så nu har vi tre gratis resor å uttnyttja :) Men det var helt klart en värdig resa..å jag längtar tills nästa gång :) Super fin båt va d oxå. Imorn kommer Patte söt hiiit..ååå...lääängtar...Känns nästan overkligt..hehe..Så imorn har jag fullspäckat schema. Ska städa hela huset..å sen måste jag iväg å handla mat å vin *ler* . Sen kommer han vid 18 :) LOVE IS IN THE AIR !!:)




Tjohopp !image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0