Heeelg !!

Ååå snart e d heeelg. Skönt. Älskar torsdagar..man förbereder sig lite lätt för helgen å har så mkt å se fram emot. Idag har jag städat hela mammas hus..verkligen gjort fint. Sen har jag tvättat två maskiner tvätt..lagat lunch åt mig å brorsan som kom förbi å hälsade på...(iofs var d nudlar) Men det e ju omtanken som räknas.  Han kom å skulle sola..eftersom det råkade vara sol ute..hehe..så han satte igång å oljade in sig å låg i två timmar å september solen...haha...han e brunorektiker om någon..Inte ens jag lägger mig ute å solar nu..hehe..men men..Nu har han gått hem..eller ja hem till mig..eftersom det e där han å Johan bor nu. Jag hade tydligen fått 188 spänn av fortum..häärligt !:) sa han. Nu känner jag mej ganska slut faktiskt. Ska gå ut med gamlingen sigge..mammas hund..å sen tänker jag bara sätta mig ner å dricka kaffe å läsa tidningen..hehe:) Imorgon ska väl jag å Sjögren hitta på nått kul..får se va d blir :-) Snart e d bara 1 vecka kvar tills jag får pussa på min gullegris Patrik...*leer* Nej nu ska jag gå ut med voffsingen.


Trevlig fortsatt torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0