Fredagen närmar sig !!!!


Äntligen helg..som jag längtat !:) Nu blir vår kryssning äntligen av..å på måndag kommer niten hem...ååå..häärligt..Ska köpa mängder med snus så han blir glad. Idag känns d sådär med förkylningen..har proppat i mig massor av tabletter..heh..kanske inte ås bra men jag blir tokig snart..tror iaf att tabletterna som jag köpte igår börjat funka lite iaf..känner mig inte lika snorig längre..iofs skulle man ta 6 tabletter om dagen..haha...+ att jag tar febernedsättande å c-vitamin...hahaha så jag är en vandrande piller knarkare. idag har jag inte orkat göra så mkt..har tvättat 1 tvättmaskin..typ d enda jag orkade..har även pratat med en gemensam kompis till mig å patte som ska flytta ungefär där vi bor nu..såå det va suuper kul å höra. Så nu blir det parmiddagar å fester tillsammans..hoppas bara att vi funkar ihop med hennes kille..hehe :) Kommer säkert å gå bra. Tindris löper igen...ahh..hon löper hela tiden jue..stoppar i henne p -piller...å läser ni om att en katt har dödat sin egna matte så är det troligtvis tindra som dödat mig..haha ..hon är den bitchigaste katten jag träffat..å när man tvingar i henne en tablett så blir hon bitchigare än någonsin. Snart måste vi nog kastrera henne..orkar inte mer..hehe..Imorn ska iaf jag å sjögren göra stan...först ska jag med henne till karolinska...å sen blir d lunch å shopping !!:) I just love it !!



Ha en bra torsdags kväll alla


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0