Äntligen helg !

Fredag idag..så skönt :) Har inte haft tid å skriva nått i veckan knappt..men i tisdags så va jag hemma heela dagen å bara myste. Det spö regnade å åskade..så skönt å bara få vara inne då. Onsdagen va jag me pappa på våran båt å solade..bjöd honom på lunch på en jätte fin restuarang..sen kom lilebrorsan å Gaston till båten å vi satt å solade å fikade..å dem åkte lite med våran nya gummitbåt. Igår va jag städade jag hela mammas hus..å sen åkte jag till stan å köpte mig en snygg trenschoat..(ir hur d stavas) ..svart med skärp i midjan. Riktigt nöjd e jag . Idag har jag varit å köpt lite solpuder..köpte två stora. hihih..dem säljer ju inte sånt på hösten så jag får passa på.



Ha en bra fredag !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0