2010

Diiit längtar jag..haha...jag vet..det är huur långt dit som helst..Men det är ju då jag blir det jag alltid har velat bli MAMMA !! Snart e d iaf 2008..så det går ju framåt. Igår hade vi myys familjemiddag hemma hos mamma..Pappa va här..storebror å hans hund va här å lillebror..Åt jätte god grillmiddag:) Nästa söndag ska vi ordna en liten avskedsfest för storebror som åker till Frankrike för å plugga i 4 mån. Annars har helgen varit döö tråkig. Vädret har vart piss å lusten för å göra nått oxå. Får hoppas att nästa helg blir bättre iaf. På fredag ska iaf jag å mamsen ha en dotter - mor dag å gå i stan å fika å äta lunch. Mys :) Sen på lördag hoppas jag att det blir lite feest. I veckan måste jag söka jobb..håller på å bli galen...hehe..Den 22 Sept åker vi på kryssning !! åå ska bli såå kul..det är desutom 80 tals tema..så jag kommer dansa å leva järnet..hehe...:) Solduch har dem även för 100 spänn å där kommer jag å brorsan stå i flera timmar *brunorektiker* Åå sen två dagar senare kommer Patte hiiiit !!!!!Å^åå ska bli sååå härligt när han kommer. Tänk att man kan sakna någon så mkt å bli så glad lver att få träffas igen. Äkta kärlek !!:)



Ha en bra måndag idag !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0