Vinar mej

Väldigt konstigt ord..men det betyder på anna språket..vin mys :) Sitter här å dricker vin å lyssnar på bra musik..om en stund ska jag gå å laga mat till oss,så d e klart när han kommer hem :) Fy farao va vin e härligt !! Hahaha...inte så bra kanske...eftersom d innehåller kalorier..men d e ju fredag !:) Idag har jag iaf varit hos mammsen å träffat storebror..Skiiit brun å fin va han. Åt lunch å fikade..mkt trevligt. Sen har mamma å jag vart å handlat presenter till Alle...min lillebror som fyller år imorn..hela 17 år. Eftersom han inte vet min bloggadress kan jag skriva detta här...hehe..vi köpte bland annat en hel hink proteinpulver..*träningsnarkoman*. Å jag tänker ge honom en biig skumpa å wax. Sen köpte jag ett groteskt kort...hahaha...på framsidan står det " Vad är det som är 17 cm och som gör dig glad när du har den i handen ?",sne på insidan står det " det här kortet !!" å såklart grattis å så....det va jag som hittade d..å mamma å jag stod å gapskrattade i affären..så jag kände mig bara tvingad att ta d..Ska bli såå kul å se hans min imorn. Det är lite min grej...älskar å driva å göra saker med humor. Så chockad lär han inte bli. Vi va å beställde tårta oxå..prinsesstårta...MUUUUUMS. dET är det bästa jag vet...faarligt.



Ha en mysig fredag,för d tänker jag ha !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0