Vill ha...

Vill ha sånt här fluff igen !!:)


Jäsp..usch..idag är jag tröött..har sovit ganska oroligt inatt..vet inte varför..Ska iaf gå på promenad senare å sen gå å handla me Patche. Annars händer d nog inte så mkt annat idag. Imorn åker som sagt Patte igen för en kort visit i Norrlands skogar. Jag ska på info möte på nanny jobbet..men d känns på nått sätt som jag inte hör hemma där..känns som att jag e för ung för ett sånt jobb..men nu har dem ju hört av sig å jag har nog bara en massa fördomar. Jag skulle vinna I.D om jag va me !:) Har nu sett borsans nya flickvän på bild å hon ser jätte go å vacker ut. Hehe..Alltid lika spännande sånt där..Åå jag vill göra nått åt mitt hår..Som vanligt...Jag vill ha mitt gamla fluffiga låånga hår. Visserligen av löshår..men va fan..lite fejk dör ingen av :)Jaja lite uppdatering om ingenting blev d iaf...



Ha en fin onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0