Stavarna å jag



Idag har jag å Patte å Stig varit ute å gått i rask takt..jag med mina kära TÖNTIGA stavar..haha...hatar såna egentligen..men jisses så bra dem e !:) Promenaden blir genast mkt mer effektiv med dem inbillar jag mig. Jag SKA köpa gymkortet på fredag. Då jävlar gäller d !!:) Men jag kommer fortsätta gå med stavarna varje morgon å kväll. Så d blir jag å stavarna mot världen i höstrusket å vinterhalkan. Det ser jag mkt fram emot. Känner redan idag efter två dagar med långa promenader hur förbannat givande d är. Åå igår började jag äta ENDAST med aschetter (stavas d så?) ..drA ner på portionerna..Åå det gick bra..bara man inte utsätter sig för å va vrålhungrig innan...så som jag va igår..men det sket jag i. Patte har sagt att han oxå kan äta på såna tallrikar för å inte fresta mig...meen d räcker med att 1 blir smalis. Såå frestad blir jag inte. Förutom promenaden med Stiggan har d inte hänt så mkt idag. På torsdag ska Patche tillbax till norrland för å gå på en redovisning på fredag å städa ur sitt studentrum å packa alla sina saker å sen drar han med flyget på fredagkväll å kommer äntligen hem:) På torsdag ska jag på info möte om ett jobb jag sökt..som hemfridare..typ agera nanny åt familjer. Får se va dem säger :) Å på fredag kommer min käre storebror !!:) Deet ska bli kuuul.

Gud va jag längtar till jul.


Kramar på er i höstkylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0