Särbo för ett dygn

Idag åkte Patrik upp till dem norrländska skogarna igen..men bara för att stanna tills imorn. Hehe..det blir en kort visit för honom..bara packa ner sina grejer å så. Idag har jag vart på infomöte på ett företag som heter hemfrid. Vi va drygt 50 pers där..populärt ! Man kan agera som städhjälp hos privatpersoner eller kontor, flyttstädning, barnhjälp eller umgås med äldre under några timmar på dagen. Man kunde även kombinera städning med barnhjälp tex. Vi som anmälde oss för städning å barnhjälp,seniorhjälp fick prata enskilt med Evelyn..hon som är städtant i "äntligen hemma". Jag sa att jag gått frisör å hon är ju gammal frisör så där fick jag kanske in foten lite ?..nej men jag hoppas verkligen att jag får komma på intervju..för d lät skit bra !:) lönen va oxå bra..med kollektivavtal å så..Men men...vi får se. Annars händer d inte så mkt idag..Imorn kommer storebror hem..å då ska jag hem till mamsen å träffa honom. Och sen blir d å åka å handla lite vin å så för sen kommer Patrik imorn vid nio på kvällen. Nu är jag iaf särbo för ett dygn..å jag ska bara viila å kanske göra ansiktsmask.



Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0