Regn å rusk

Är det idag..Å jag deppar inte över d..ganska skönt:) Idag ska jag soofta..hehe..har precis lagt i en tvättmaskin..å annars så har jag inte tänkt mig nått annat än å bara vila å mysa av den här höstiga vädret. Senare ikväll ska jag träffA mamma som ringde på morgonen å va helt ivrig..hon har hittat en jätte fin lägenhet i Gröndal som hon å jag ska kolla på ikväll. Så hon ville att jag skulle kolla hur den såg ut på nätet...å den va verkligen super fin :) Patrik kom väl hem igår iaf..flygningen gick bra..jag är extremt flygrädd å blir rädd bara nån nära ska flyga. Men det va skönt att dem landade väl. Nu kör vi på i två veckor å sen kommer han äntligen. Han berättade igår att hans dröm om att få öppna egen butik har blivit starkare..å då började jag genast planera...hahaha...Så jag tycker vi ska öppna en hund å katt affär..samt att jag sköter kloklippning på hundar å klippning av päls. Perfekt. Jag kan ju jobba som "frisör" fast på hundar. Älskar ju djur å särkilt hundar. Men som sagt man måste få ha drömmar:)


Skriver kanske senare hur visningen var..


Ha en skön måndag.

Kommentarer
Postat av: Me

Hej, vad jobbar du med? Du skriver så mycket om att handla mat och shoppa så du måste väl tjäna en hel del kos va?

2007-10-15 @ 16:03:32
Postat av: Annah

Jag har en rik man :)

2007-10-16 @ 11:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0