Power walks

Idag började mitt "nya" liv. Haha..ett liv med liite mer motion. Skulle köpa gymkort idag ju...men tyckte inte att jag hade råd me det..hm..så e d oftast..när jag väl ska slå till då upptäcker jag att ekonomin inte tillåter. Iaf så gick jag ut me mammas hund Stig. Å vi gick låångt i solskenet å riktigt snabbt. D måste man ju för att det ska bränna. Riktigt skönt va d å både han å jag va helt slut när vi kom hem. Sen har Stiggan varit hos hos hela dagen för mamma å brorsan skulle båda va borta hela eftermiddagen på varsitt håll. Så han har fått träffa sina kattflickor här busat å sovit. Har för en stund sen varit å lämnat honom hemma hos mamma.  Ikväll ska patte å jag se "28 veckor senare" . Såg ju "28 dagar senare" i helgen på teve..å detta e ju en fortsättning. Imorgon får vi se va vi hittar på. Jag är såå sugen på å shoppa...men d e ingen ide' ¨ens nämna d för Patte..haha...Vi ska väl gå på promenad för d skaj u bli jätte fint väder. Nu e jag vrååål hungrig.


Ska gå å se om Patte e klar med middagen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Köp gym kort, man kan inte värdera sin hälsa till "för dyr", om det är något man har nytta av så är det att gymma och motionera. Finns inget bättre, eftersom du då även frisätter endorfiner så blir man även mycket gladare och mår bättre i kroppen! Minst 2 ggr i veckan ska man träna för att må bra och hålla sig frisk.... Iväg till gymmet nu och köp ett kort, du kommer inte ångra dig! Powerwalks är också bra men man behöver mer varierad träning, varva motion med styrketräning...Lycka till! Imorrn vill jag läsa "gick till gymmet och köte kort" =)

2007-10-23 @ 12:07:39
Postat av: Annah

Jo jag vet,jag ska köpa d. D e fruktansvärt dåligt å säga att man inte har råd. Jag lovar att jag köper d snaart..

2007-10-23 @ 12:22:52
Postat av: Sandra

Men tänk om 3 månader om du fortfarande inte köpt ngt då blir du säkert besviken och tänker att du skulle köpt nu... vill man bli fin till beach 2008 är det läge att börja nu! Själv tränar jag 5 ggr i veckan, skulle aldrig kunna vara utan träningen!

2007-10-23 @ 12:39:49
Postat av: Annah

Neej men jag ska köpa d på fredag :) Å då blir d stenhård träning.

2007-10-23 @ 16:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0