Öviks högskola e ju så seega..

Ja men verkligen..Nu har min lilla plutte åkt upp igen i tron om att skolan ska dra igång..men nu visar d sig att dem inte kommer ha lektioner på iaf 1 vecka...kanske 2..å det fick dem reda på idag..Hallåå..varför inte informera eleverna lite tidigare ? Aja...Jag är iaf suuuuper glad att han kommer. Så jag ska väl egentligen tacka Öviks högskola för att jag får ha min älskling hemma hos mig så mkt :) SÅ imorn kväll kommer min söt hit igen *leer* Å på torsdag flyttar vi till Ibsen igen...ååå...trodde jag va tvungen å vänta i 2 veckor..men behöver bara vänta 1 dag istället..Härligt !!:) Imorn ska jag städa en sista gång hos mamsen..å så..Får väl se va jag hittar på me..Dagarna går ju så fort ändå..Åååå kan inte beskriva hur skönt d ska bli å få ha honom här igen. Känt mig så nere sen han åkte..Tänk snart 5 år tillsammans..å lika förbannat KÄR är man !!:) Det e rätt märkligt hur d e när man träffat RÄTT. Nu e snart dax för desperata hemmafruarna.



Sov sött alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0