Mysig höstdag.

Idag har d verkligen varit en typiskt fin höst dag. Helt blått på himlen å lagom kyligt. Underbart !:) Igår färgade ju jag håret...å d blev bra tycker jag. E nöjd !:) Har känt mig sådär höst fräsch idag bara för d..hehe..Sen åkte jag ju på det där info mötet...Å jag säger bara FY FAN..det var det värsta jag gjort i hela mitt liv. Vi var 8 pers..alla 19 år å arbetslösa..hehe..Han som höll i mötet var så jävla otrevlig. Han var inte klok !! Höll på å hetsade en hela tiden å svara på massa konstiga frågor..å visste man inte va man skulle svara...så svarade han med "ja där va man inte snabbtänkt"..haha....vilken jävla idiot. I 1 timme va vi tvugna å sitta å lyssna på hans skit. Å jobbet verkade ju hel kasst..haha...fy fan va jag önskade att jag inte gått dit. Å nu för en timme sen ringde en annan från ett företag som sökte kundbokare..å ville träffa mig på måndag...ahhh...men hon lät iaf trevlig. Men vi får se hur jag gör. Man blir ju lite rädd för den där branschen. Efter möten igår iaf så träffade jag Patte å vi åt mysig middag å slappade bara. Idag gick vi upp tidigt å stressade iväg för å gå en lägenhetsvisning..men värden dök aldrig upp. Vi va 4 st som stod där å väntade i 30 min. Helt värdelöst. Usch blir så trött på såna skitar till folk ! Kollade iaf in igenom brevinkastet  å det såg sunkigt ut. Trappuppgången såg jätte risig ut oxå. Så det va väl lika bra d. Så vi åkte iaf hem å sen har vi vart å köpt taih mat till lunch..suuper gott va d ! Höst promenad har vi oxå vart på med lille Stig.
Ikväll blir d efterlyst !:)



Ha en bra torsdags kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0