Iskallt

Har d blivit ute..usch inte skönt alls. Idag har jag å Patte vart i sumpan å köpt nya högtalare till datorn. Riktigt eleganta såna !:) Annars har vi bara vart hemma å myst me bebisarna som e busiga som attan. Svenska bostäder e så himla snåla..känner mig sur på dem..dem snålar som fan på värmen..så vi har d lite små kallt på dagarna tycker jag. Måste tända massa ljus för å få värme. Men jag e ju iofs väldigt frussen av mig. Igår såg vi beck "den sista skriket" den va otroligt tragisk men bra. Har sett på facebook att bror min inte längre är singel..hehe..den nyheten spred jag efter bara 5 min...haha...Undra vem den lycklige e ? Spännande. Får väl höra mer när han kommer nästa helg. Ikväll e d bara mys, mys för hela slanten.



Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0