Idag börjar hösten

För mig iaf..hehe..För jag håller på å färgar håret bruuunt. Å då är det ju riktiga höstkänslor som kommit fram. Hoppas nu bara att det blir fint å att Patte itne blir alltför arg..hehe ;:) Idag har jag varit iväg å handlat middag till ikväll å godis till bebisarna (katterna) =P . Köpte då även hårfärg. Sen har jag bara städat å tvättat som en galning hela dagen. Är nu kalr med städningen. Och ska snart hoppa in i duschen..för klockan 17 ska jag på info möte på ett jobb jag sökte igår. Dem ringde mig imorse..(väckte mig kl 8) å jag svarade helt hes å jävlig..haha...å sa att dem skulle ha info möte då klockan 17..så jag ska dit !:) Det är ett telefon jobb..Boknings service..typ bokar möten med deras kunder å så..Man fick bra lön å jobbade inte så där super mkt. Så jag hoppas att det låter bra idag å att man kanske får d (?). Efter d blir det stress hem för å laga mat till pojkarna å invänta Patte *ler* Han skulle komma runt halv sju..:) Sen får jag äntligen vila..phu..jobbig dag..Inte van å stå i...hehe..Imorn bitti klockan 9 ska vi på visning av den där lägenheten i hässelby...får se om den e fin eller ej.



Nu ska jag hoppa in i duschen.


Lägger nog in lite bilder sen å visar hur färgen blev !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0