He's gone....

Fy satan va triiiiiiiiiiist...ahh...Nu sitter han å johan å madde på planet mot Ö -vik. Min lille plutt ska jag inte få se på en hel månad. Aja...denna månad gick ju snabbare än väntat....Han ringde för en stund sen å sa att han glömt mobilladdaren..*glömsk* så jag ska skicka den me posten. Vill skicka med mig oxå....hihih...:) Idag e d grå väder ute å jag e bara hemma å myser med alla djuren. Rätt skönt. Vill ha pengar...!! Känns inte kul å göra nått utan stålar...Ska väl satsa på ett gym kort nästa gång man får chans till peng. Bror verkar iaf ha d super i france...man ser att han umgås mkt med franska kvinnofolket på hans facebook..haha...det e min bror d :) Längtar till jul då man får se honom. Det värsta e ju att han kommer va så dunder brun...å jag kommer å va vit som snö...för jag ska nog ta å sluta med min brun nojja...usch...orkar inte längre...hahaha...Nix nu ska jag ner å kolla på sjunde himlen...



Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0