Det är ju nu det börjar !!

Idag..ikväll..kommer plutten min hem..PÅ RIKTIGT ! haha...känns som jag skriver såhär hela tiden..men nu kan jag verkligen skriva att han kommer stanna..fram till april e han miin här hemma. Skönt det ska bli å få lite lugn i tillvaron. Igår kväll kollade jag på labyrint..fasiken den serien har ju börjat bli spännande nu ju. Trodde faktisktist inte att den skulle va nått för mig. Men ack så fel jag hade. Sen så satt jag framför datorn till in på småtimmarna...satt å pratade med en tjej på msn som ska börja på cambridge kuren. Åå jag blev så SUGEN !! så sen satt jag bara å läste om kuren på olika hemsidor..Det e ju fan på tiden att man gör något. Börja träna som idiot å bara gå på cambridge..då borde ju kilona rasa..det svåra e väl å hålla det sen...men man får väl alltid försöka  tänka p åvad man stoppar i sig. Jag tror att bara man gått ner massa..å ser själv smal..Å jag ska inte bli lite smal. Här ska 30 - 40 kg bort. Då blir man inte sugen på sina gamla matvanor. Det värsta e ju att det e så dyrt..440 kr i veckan ?? Det e fan inte billigt..hm...Sen iaf när jag skulle till å sova sätter nån jävla idiot granne på nån jävla skit musik..techno med typ bara bas..å skit högt..ahhh...tror att det va vår jävla muskelgranne...hahaha....å han vågar man inte tjafsa med. Sen började katterna å leka å föra massa ljud...höll på å bli tokig. När nått jävlas med mig när jag e trött å bara vill sova vet jag itne vad jag ska ta vägen...värsta som finns..Iaf så somnade jag i ljuden av dunka dunka å plingande kattbollar. Ska snart hoppa in i duschen å sen ska jag hem till mamma å träffa brorsan som borde vara där snart. Är väl där hela dagen å äter lunch å fikar..ska sen åka å köpa vin å så för ikväll ska vi fira !!:) Vid 9 tiden ikväll anländer sööt å då ska jag ha middagen klar å vinet ska vara upphällt. Sicken kvinna man är :)
Oj detta inlägg blev nästan för långt för att någon ens ska orka läsa ? Sorry..!

Glad helg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0