Älskade högskola !!:)

Pratade nyss me patte..å han behöver bara komma upp till skolan nästa torsdag till fredag å göra en redovisning..+ hämta alla sina saker å sen kommer han till mig på fredag kvällen !! För å stanna till APRIL !! *glad* Annars hade han varit tvungen å stanna däruppe 1 vecka till..men nu ska dem inte ha några lektioner efter fredagen. Känner mig såå glad !!:) Äntligen kan vi börja leva som sambos igen !! Nu sitter han på flygbussen påväg hit. Han landar runt 8 å är här vid nio. Nu har jag städat å tvättat å mamsen..så nu har hon fått d fint. Jag å stig va å kollade på lägenheten på Ibsen..den e såå fin. Johan har tagit bort alla sina saker..så nu e d bara å fylla med massa fina saker. Har skrivit en "liten" lista över va jag ska köpa imorn på ikea.  Åå på lördag den 27 :e fyller lillebror 17..Då blir d kalas å grejer. Nu ska jag ju bli med GYMKORT oxå..Fy sattan va skönt d ska bli å komma igång. Ska köpa mig en ny mp3 tror jag..å sen e d bara å ge gärnet. Kanske man kan bli fin till beach 08 ? =P Nej nu ska jag ner å ge min lilla Stiggan mat.
Ikväll e d "bonde söker fru". Älskade d förra säsongen å denna har jag oxå blivit helt kär i. Fattar inte vad som gör d så himla bra..men nått e d iaf.


Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0