All I want for christmas...

Är att mysa med julgran, julgardiner å allt som hör julen till på Ibsen..Ååå längtar såå otroligt tills vårat samboliv startar igen :) Börjar lite lätt lyssna på julmusik..hihih...man måste ju få upp mys stämmningen tidigt. Idag har d varit så seeegt...dagarna går ju fort...men man känner sig ganska tom (?) på kvällen..lixom..jaha va har jag gjort idag då ?...hm...snart får d nog ske nån förändring. Vi va iaf på visning..lägenheten va fin..men inte tipp topp. Så d blir inget. Men i helgen ska jag nog följa med mamsen på några till. Imorn händer d nada...men jag måste spara på pengarna oxå...Ska köpa massa fina saker till Ibsen sen..:) Gullegrisen Wilma har blivit såå stor nu..Hon e verkligen en liten kattgris...haha...så tjock å go..:) På torsdag är det jag som åker å köper GYMKORT !!! Nu har jag tagit mig i kragen..Måste bara göra d å fan va jag ska träna. Flera timmar om dagen. Är bra sugen nu. Å det är riktigt bra.


Strax e d dax å sova..om d nu går ?



Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0