4:e dagen i mitt nya liv..

Idag går jag in i dag 4..Igår kände jag mig helt knäckt..det sägs ju att dag 3 å 4 e värst..å det stämmer på mig. Vi va hemma hos Pattes föräldrar för hans mamma fyllde år..först va vi å köpte fina blommor till henne å sen va d låång väg me pendeltåget..Sen va vi där i ca: 4 timmar..ingen tårta å fika eller så bjöds det på..så d va bra..hehe..Patte åt smörgås..men så sugen blev jag inte..men sen började dem prata lite lätt om "vad som skulle ätas till middag" osv..å då blev jag tokig i tankarna...deppade ner mig totalt...När vi sedan skulle hem va jag tvungen å dricka min drink påväg till bussen...som vi sedan missade...Så vi gick till tåget...tar väl ca:20 -25 min..så då fick man iaf en promenad...men iaf så deppade jag ner mig totalt...kände mig bara sååå arg på alla som åt mat...haha...Gick bara å tänkte på alla hälrig mat man fått äta...och som alla andra FÅR äta...När vi steg av tåget gick vi in å handlade en till nutrilett å en soppkartong...Jisses va kul...NOT...Väl hemma började jag göra iordning soppan...som smakade vatten...ahh...inte blev jag gladare av den inte...kände mig bara illamående å grinfärdig...Sen när "desperate housewifes" började blev jag iaf lite gladare...Imorse va d dax igen...men promenad..idag lite längre...50 min..Får se hur resten av dagen känns....Längtar så efter KÖTT !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0