3:e dagen i mitt nya liv..

Yes !:) äntligen har d gått några dagar å jag börjar tycka att nutrilett e gott. Min hjälte Patrik fixade skålar igår med morotsbitar å paprikabitar som jag kunde ta av på kvällen..På eftermiddagen igår gav jag mig ut igen å gick med stavarna..å precis när jag kommit ut började d spöregna..men men...sånt e livet. När jag kom hem hade Patte tappat upp ett bad till mig..så d va bara å lägga sig i ett varmt skumbad. Det e LYX !!:) Igår kväll kollade vi på en film Patte laddat hem..super rolig va den..å då satt jag å knaprade på mina morotsbitar. Imorse steg jag upp vid åtta å gick direkt ut med stavarna..men då regnade d inte..så d va skönt. Åå sen va d bara å dricka min shake å hoppa in i duschen. Sen känner man sig lagom nöjd å förbränningen ligger i hela dagen. Toppen :) Ska snart gå å göra mig iordning för vi ska hem till Pattes föräldrar å hälsa på. Så eftermiddags promenad blir d inte idag..Tar igen d imorn.



Ha en bra dag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0