2 :a dagen i mitt nya liv..

Igår kväll höll jag på å bli tokig..satt å kände mig såå deprimerad framför teven. Visste inte vad jag skulle ta mig till..Så jag gick å lade mig. Vaknade imorse..å kände mig som en ny människa..bara att jag klarat 1 hel dag med nutrilett fick mig å må så jävla bra..hehe..Så nu var d bara  å ge sig in i dag 2. Tog på mig kläderna å gick ut med rufsigt hår, mp3n å stavarna. Väl ute så spöregnade d å skorna mina va helt dygsura..men jag gick iaf i 45 min i regnet å tänkte på hur jävla dum jag varit som "myst" hela livet fram tills nu..Kom hem sen helt slut i benen å fötterna å drack min shake + 1 liter vatten. Hoppade sen in i duschen. Svärmor ringde å hon blev jätte taggad...haha...så hon skulle oxå köpa..Ska ut sen lite senare å gå...i regnet...men det ska man väl bli van med. Imorn ska vi hem till pattes föräldrar å umgås lite..jag kan ju inte säga fika...för det går inte längre..iaf inte för mig. ÅÅ jag längtar tills om 3 veckor..då får jag äta GI mat..häärligt. Men nu ska jag kämpa med pulvret ett tag. Oj jisses...nu måste jag ta min shake (gör d på fasta tider)..mumsfillibabba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0