1:a dagen i mitt nya liv..

Är idag..I fredags bestämde jag mig för å sätta igång på söndag. Å söndag blev d iag. Imorse steg jag upp vid åtta å klädde på mig,tog stavarna å gick direkt ut i raask takt. Ojoj så skönt det va. Var ute å gick i 30 min. Inte en kotte va ute. Kom hem sen å drack min nutrilett å sen va d bara å hopa in i duschen. Jisses va skönt d va. Sen gick jag å Patte till Ö.b å handlade en VÅG till mig å patte handlade lite mat till sig själv. Åå heeerreguuud va svårt d va å se allt godis, chips å läsk....hahahahah...men jag klarade d..Men jävlar va svårt d va. För en timme sen va jag ut å gick igen..30 min med stavarna..hade min mp3 med mig då oxå...vilken skillnad d va. Nu har jag iaf vägt mig oxå..för första gången i mitt liv typ...senast var nog när jag gick i småskolan..Så det va den största ändring i mitt liv hitintills..hehe...Igår va vi ju på kalas hos min bror..Suuper trevligt å tårtan va as god..men d vill jag bara glömma nu..haha...Iaf så fikade vi där..å släkten kom..å sen va d middag med bara familjen..Imorn är det nya tag som gäller..Då e d promenad vid åtta....Jag längtar !!:) Jaa..heelt ärligt....detta är mitt nya liv....kampen mot 50 kilos bortgång....*leeer*


Önska mig lycka till :)


kramar

Kommentarer
Postat av: Mrs Velour

Lycka till! Tror du kommer klara detta finfint!

2007-10-28 @ 23:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0