14 Okt - 01 Nov

Så länge ska jag va utan min lilla darling..Äsch det e ju faktiskt inte långt alls..Vips så e han hemma igen :) Idag åkte han iaf upp igen..va till stan å lämnade honom..Så nu börjar man om igen med distans förhållande..Längtar till sommaren som kommer..då e d slut. Helgen har iaf vart bra. Vi va igår å åt mysig lunch å promenerade i Sumpan. Sen kom pappa hit å vi käkade ihop allihopa. I veckan som kommer ska jag till Ikea å köpa upp mig på mattor å ljus å grejer till lägenheten. Annars får vi se va som händer :) Jag har fått ny favorit låt. Magnus uggla =Pärlor åt svin..Såå bra :) Snart kommer iaf brorsan hem..*längta* Å då blir d lite kalas å grejer..kul :) Sen fyller jag 21..5 dec..Rooolugt. Älskar å fylla år. Ska väl bara önska mig grejer till hemmet..hehe..Skönt att Patte e hemma då oxå..det va han inte förra året. Sen runt jul måste vi börja leta ny lägenhet...hm..vårt kontrakt går ut i mars..hm..Aja..det e låångt dit..:) Ska strax ner å kolla på reprisen på desperate housewifes som jag missade sist.



Ha en skön söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0