Vi blir bara fler å fler..

Det känns verkligen som det blir meer människor i Sthlm..Igår va jag i stan med Sjögren..jag köpte ett par jätte fina vinter stövlar..varma å lagom fina. Jätte nöjd :) Sen va vi å fikade..Chai te å morotskaka..muums !. Märkte då hur jäkla mkt folk det blivit här...känns som det blivit mer...Vet inte om det e bra eller dåligt...bara vi inte kvävs av alla människor...haha...Idag ska jag städa å ha tvättstuga. Inge roligt men ett måste. Sen ska jag ut med Stig å promenera. Nu börjar det ju iaf närma sig lite mer tills min födelsedag...häärligt. Då e d inte långt till jul heller...åå va jag längtar efter December. Bästa månaden tycker jag..hihi...Nu ska man bara stå ut igenom November...
Men med tända ljus..klarar man det:)


Kram kram...

Kommentarer
Postat av: Lia

kan du inte lägga in en bild på dina stövlar?:D

2007-11-07 @ 09:31:06
URL: http://hellusunshine.blogg.se
Postat av: Anonym

Fy, inte morotskaka.... Trodde du skulle satsa på hälsan nu, morotskaka är definitivt inte bra för organen!

2007-11-07 @ 10:27:20
Postat av: Anna

Lia :Javisst kan jag det !:)
Anonym : Man måste ju få njuta ibland oxå.

2007-11-07 @ 11:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0