Torsdag !

God morgon.
Börjar bli lagom trött på att bara va hemma...hmm..Snart går jag till Patriks mamma å frågar om hon kan fixa nått till mig efter jul inom handikapp omsorgen. Det kanske e d bästa...Eftersom jag vill ha barn å kunna få ha ett fungerande familjeliv sen...som frisör funkar inte d...Seeena kvällar m.m...Sen tjänar man ju typ lika mkt som assistent..tror d eller ej..Får väl se om hon kan fixa nått. Idag ska jag som sagt till gymmet å få träffa Elin som ska lära mig allt om hur jag ska träna för att kunna uppnå resultat. Vägde mig imorse..åå..det är ju inte direkt så att man rasar...haha...några hekto för varje dag...haha...men what ever...huvudsaken e att man e frisk. Vi ska nog inte hem till Eva i helgen...vi tycker båda att det e för långt å åka en fredag kväll när Patte e trött efter praktiken. Nej nu vill jag ha ett jobb !! Måste prata med Eva ikväll.


Ha en bra dag.

Försöker leta efter bild på mina nya stövlar...men hittar ingen på bild på just mina stövlar på din skos hemsida..har ingen kamera..Men jag lägger upp d så snart jag hittar dem !


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0