Skinande fint !

Japp nu e jag änligen klar med städningen å tvätten samt promenaden me Stig. Sköönt..nu har jag ont i fötterna...blev lite körigt mot slutet för jag ville va kalr när Patte kom hem..å det vart jag. Hehe...Så nu e lägenheten  topp tipp! . Älskar verkligen känslan av nystädat..å nu e alla kläder rena oxå. Super :) Ska snart gå å laga middag åt oss..Imorn blir d promenad me Stig å sen ska jag träffa Elin på gymmet som ska gå igenom alla maskiner å lägga upp ett tränings program för mig. Seen e d ju fredag..åå härligt..Vi är hembjudna till Eva..patriks mamma..för hans pappa skulle bort i helgen...men vi får se hur vi gör..det tar ju iaf 1,5 timme å åka...Ikväll e d bonde söker fru..Kuuul :)


Kram på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0