No more arbetslös !!!!

Va ju på intervju idag. Och jag fick jobbet som assistent / vårdbiträde !!:) Suuper trevlig chef var d..såg ut som jag om 20 år...haha...blonderad å spacklad..me like :)  Jag börjar på torsdag. Då ska jag gå intro i några dagar å lära mig allt som jag behöver. Lönen tycker jag va bra den me. Nu i början kommer jag inte jobba heltid..utan jag kommer rycka in vid behov. Men det ser jag inte som något problem..För innan jag gick på intervjun..så ringde en jätte trevlig tjej till mig från Åhlens..å hon ville att jag skulle komma på intervju hos henne på tisdag. Då blir d å jobba som försäljare på åhlens..har sedan jag varit liten varit min barndoms dröm...hihih..så ajg blev jätte glad. Och det är oxå vid behov. Så får jag det oxå..så kan jag jobba på båda ställena å pussla ihop det. Ahh pengar jag kommer tjäna !:) Ikväll ska Patte å jag fira mig *ler* Blir vin å tacos..mumsigt. Tänker faktiskt synda å äta tacosskal..men det dör väl ingen av ? haha...Nu e jag såååå vansinnigt glaaad :) Hoppas det går bra på tisdag oxå.



Ha en trevlig kväll.


Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0