Ibland blir allt så löjligt...

Gick upp med Patrik imorse å gick tillsammans med honom till tunnelbanan. Han skulle till jobbet å jag till gymmet. Jätte stressigt blev allt innan vi kom iväg..hatar å stressa när jag e trött. När jag kom fram till gymmet med en proppfull gymväska så visade d sig att det är stängt på fredagar fram till kl. 13. Sååå jävla piss trött blev jag. Varför såna konstiga tider ?? Det är ju inte direkt nån helgdag..då blir d i8ngen träning på fredagar...idioter...haha...Iaf så gick jag å handlade mat sen...med min stora jävla gymväska....suuuck....tungt, varmt å jävligt irriterad kände jag mig. Sen skulle jag köpa vin...men upptäckte att jag inte hade råd..Så det va bara å åka hem..Å nu när jag kom hem såg jag på min internetbank att jag visst hade haft råd med vin...Ibland blir jag så trött på mig själv...Så jag får inhandla vin senare idag. Igår va jag iaf på instruktion med Elin. Gick jätte bra..hon berömde mig hela tiden över att jag var så stark..å det märktes tydligen att jag tränat förr tyckte hon. Nu fick jag iaf ett program jag ska köra varje gång. Säger bara..det kommer bli mkt magmaskin,...hehehe...häärligt ! Sen när hon gått så körde jag på med löpbandet å crossen...genom svettig vart jag. Vägde mig imorse..å gått ner 6 hg sen igår. Så nu är det 4 kg allt som allt jag har gått ner. All nedgång glädjer mig även om det handlar om 0,5 hg. Idag ska ju jag på intervju dårå...hoppas det går bra. Å hoppas att jag får det !:)


Önska mig lycka till !


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis till viktnedgången men om du har tid att åka iväg bara för att köpa vin senare idag, varför går du inte till gymmet istället?

2007-11-09 @ 11:28:55
Postat av: Anna

Jag köpte vinet påväg hem från en jobb intervju..så d va inte direkt så jag åkte bara för å köpa vin. Sen är det ju såå mkt folk en fredag eftermiddag där..phu..Tack så mkt :)

2007-11-09 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0