Hej då Pulver ! - Hej kött !

Igår kände jag att jag gått ner mig totalt..var inte mig själv..satt bara å stirrade på en sak hur länge som helst..det gick varken å prata med mig eller ja få kontakt helt enkelt. Ringde mamma på kvällen å pratade..å hon sa att jag genast skulle sluta me detta...Efter jag tänkt lite...så bestämde jag mig för å lägga ner..Så nu går jag över på GI metoden. Och det känns SÅ bra. Lite mer långsiktigt..visst kilona kommer inte rasa....men eftersom jag ska träna mkt så händer säkert nått på vågen. Vägde mig imorse å gått ner 2,5 kilo..Men svält är skadligt för min kropp tror jag. Idag ska jag å Patte till V-By å äta LUNCH...hihih..men öfr mig blir kyckling sallad...fy fan va gott ! Åt kokt ägg imorse..å jag var i en helt annan värld..


Nej nu ska jag gå å sminka mig.



Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0