Hallowen

Idag är det hallowen..älskar hallowen..Good mat, mys framför skräckfilm osv..Igår va jag å storhandlade med pa & ma. Köpte massa mat..goood mat. Goda grönsaker, massa kött m.m..Man får ju äta så innehelvete gott med GI..varför svälta sig när man kan äta å å gå ner ? Tycker faktiskt inte att det verkar vara så stor skillnad på vikt nedgången om man äter nyttigt eller inte alls. Usch...vågar inte riskera inre organ för å gå ner i vikt...det e lixom inte värt det ! Så igår kväll  när jag kom hem så lagade jag kycklingfile med tomat,gurka,oliver och en klick hummus..fy fan va gott det va ! Sen till labyrint så åt Patrik å jag osockrade hallon med 1 bit mörk choklad. Det är verkligen LYX !!:) Vägde mig imorse..å jag hade gått upp 5 hekto...men det blir ju så när man börjar äta...så sen när jag börjar träna på gymmet kommer det börja rasa igen. Idag händer d nog inte så mkt...bara skrota hemma..å sen fixa en mysig kväll.


Ha en fin dag.


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0