Gymkortet är inhandlat !

Igår köpte jag äntligen gymkortet..sköönt. Gick till gymmet med stavarna..men upptäckte på vägen att ena stötdämparen på ena staven försvunnit..så d lät jätte mkt när jag gick..iaf så körde jag ett lagom pass på 4o min...bokade även in en tränare som ska gå igenom träningen med mig..ska träffa henne på torsdag. Efter träning blev d dusch å bastu..Lyxigt ! Sen gick jag hem igen..På eftermiddagen k0m lillebror hit å hängde ett tag..Gjorde köttfärslimpa igåt för första gången..å det gick jätte bra. Hade bacon å lök i. Blev super gott !:) Imorse gick jag samtidigt som Patrik till gymmet. Nu e d skönt å redan ha tränat. Idag ska jag in till stan å fika å shoppa med Sjögren. Häärligt :) Ska leta efter varma sköna skor. Imorn blir d vila för kroppen..jag ska ha tvättstuga.


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0