Fars dag !

Är det idag, å det ska man ju fira ! Så idag blir d å gå hem å fira pappsen å fika med stora familjen. Igår fixade jag å Patrik här hemma. Möblerade om i hela lägenheten typ..haha...blev skit fint ! SÅ nu känns allt nytt igen..hehe..Bebisarna e lite förvirrade men nu börjar dem vänja sig. Nu har brorsan bokat biljetter hem till Sverige till jul. Å Camilla..hans tjej har bokat biljett hit till nyår. Då får vi äntligen träffa henne för första gången. Det ska bli rooligt. Längtar sååå mkt till december..min födelsedag, lucia å julafton..bättre månad finns inte..hehe..Imorn e Patrik ledig från jobbet..å tisdag oxå..för min del blir d gymmet imorn å promenad me Stig. Tisdag ska jag på arbetsintervju på Åhlens. Spännande !



Ha en bra dag !:)
Å glöm inte å fira alla pappor.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0