Där VILL jag sitta med rose' i handen

Igår va jag å mamma på visningar som vi skulle..tre stycken hann vi med..åkte lite kors å tvärs..dem två första va små å ganska äckliga..å mamma e så frispråkig å öppen så hon säger rakt ut framför mäklaren "fy faan va fult kök" osv...mäklaren hade innan stått å sagt att köket var nyrenoverat för nått år sen..haha...han visste inte vad han skulle svara på alla mammas kommentarer. Iaf så åkte vi till den sista..som låg på Stora Esingen..Uppe på ett berg typ..högst upp i huset.. den va såååå fin. Jag var alldeles mållös. Mamma var väl oxå det. Utsikten var över heeela..och då menar jag verkligen hela sthlm..Vatten, broar...allt som finns i sthlm..tänk å sitta där på balkongen på kvällen med ett rosevin...åååå...DET VILL JAG GÖRA !!!! Allt annat i lägenheten va perfekt..enligt mig..Men mamma tyckte att den var lite för liten för hon å Alle. Men jag VILL ha den !! Kom hem till Patrik å var helt lyrisk..haha..Får hoppas att vi hittar nån liknade lägenhet som e större..Det e himla kul å gå på visningar. Imorse åkte Patrik till sin praktik..ojoj...va han kommer få se kändisar sen...hihi...hoppas man blir bjuden på nån personalfest ;) Själv ska jag strax GÅ till gymmet å KÖPA GYMKORT som jag sagt i flera veckor...hahah...men nu ska jag verkligen göra d..å jag tänker köra ett pass när jag ändå e där..å sen sätta mig i bastun med inpackning. Ikväll ska jag göra köttfärslimpa för första gången...får se hur d ska gå...hehe:)


Ha en fin dag !


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0