"Alla helgons blodiga natt"

Lördag idag då..Igår va jag å Patte bara hemma å hade d lungt å skönt...kändes för kallt å gå ut...hihi...meesar..:) Åt good middag å kollade på Idol...Idag när vi vaknade var det det första jag såg snö på taket på huset mittemot vårat fönster..myyysigt..men på gatan hade d inte kommit nått...Idag har jag vart hemma hos mamma å Alle å ätit lunch å fikat..har klippt Alle å kollat på lägenhter med mamsen på nätet..hon ska flytta till sommaren..Så jag kom hem för en stund sen..Imorn ska vi kanske åka å kolla på några lägenher. Vägde mig imorse å då hade jag gått upp 1 hg...inte så mkt..hehe...Ikväll ska Patte å jag äta kööött...mums...å jag gjorde jätte god sallad igår..som jag ska ha till. Får ju inte äta kolhydrater. Sen ska vi se på filmen "alla helgons blodiga natt"..en riktig klassiker. Snart är det exakt 1 månad tills jag fyller år...åååh jag längtar...hihih...är som ett litet barn...älskar å fylla år. Nu e d snart dax för matlagning !:)


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0