YES ! NU HAR JAG GJORT DET !

Ja, idag blev det av. Jag har äntligen shoppat..Fast det blev ingen dunder shopping a la Annah..utan en liiten plåster på såren shopping eller hur man nu ska formulera det..behövde lixom bara stilla min hunger lite..Köpte en fin tröja på vera moda för 99 kr på rea å hårfärg + lite smink. Måste fylla i min utväxt..Håller på me det nu..färgen e snart klar tror jag. Annars händer inte mkt idag..jag funderar lite på om jag ska rensa i mina garderober..å slänga massa kläder..men det e ett sånt stor å jobbigt jobb å sätta igång med..så det tål att tänkas på 1 eller 2 gånger. Huvudvärks väder e d idag me..Tröttsamt..Fast ändå lite mysigt när det e sånt här hemma väder..Igår kväll kom mamma, pappa å min lillebror hit helt spontant å tog lite kvällsfika. Jag bjöd på te å min jordnötskaka..:) Senare på kvällen bestämde jag å Patte för å vara uppe sent..så att vi verkligen skulle somna sen..Så vi satte på filmen "Snakes on a plane"..Jag e såå förbannat ormrädd..det är det värsta som finns tycker jag..så jag såg den här filmen som världens läskigaste skräckfilm..men den var faktiskt riktigt bra å jag kalrade av orm scenerna ritkgit bra tycker jag. Sen när vi skulle gå å lägga oss somnade båda två på direkten..Sköönt å äntligen få sova. Så ikväll å inatt ska vi oxå gå å lägga oss sent..kolla på film sent så man e dö trött å bara somnar sen. Imorn har vi tvättstuga å sen hoppas jag att jag å mamma å Johan kan åka till Ikea..men det beror på om Johan har fixat sin bil..hm..Nu måste jag gå skölja ut håret !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0