Think if god was one of us

Jag döör snart...Jag MÅSTE shoppa..Det e lite läskigt men jag får ett slags abstinens besvär om jag inte får shoppa regelbundet. Huvudet värker..å jag känner mig såå rastlös..hm..Imorn tänker jag göra slag i saken å shoppa...bara liite..bara för att stilla min hunger. Vädret idag e piss..dem hade lovat strålande sol å 23 grader..men det e bara grå moln å höstvindar ute..Börjar ju nästan känna av höst infektionerna...hm....Inatt har jag nästan inte sovit nånting..har intek unnat sova på snart en vecka...jag e trött..men ändå kan jag bara inte somna..Patte kunde inte heller somna..Så han gick å kollade på teve vid 4..En dusch imorse hjälpte ganska mkt...men nu e jag såå trötå..å klockan e bara 14.30..gäsp...jag vill ha sömn...men somnar jag nu..kan jag defentitivt inte sova inatt..Och vad fan hände med min bränna...?? Jag tror inte det blir någon mer sol dag..nu e hösten här..Så jag funderar starkt på att ta ett lager bus ikväll..Vore så skönt å få vakna upp rejält solbränd...:)  På måndag åker vi på kryssning...Fyy för faaan va skönt det ska bli...slippa laga mat, slippa diska...bara bli bortskämd å njuuuta.



Nu e d så dags för lite good fika.


kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0