Svantes finalnummer




Igår fick äntligen träffa det lilla yrvädret Svante. Och behöver jag säga att han var dunder sööt ?! Hungrig va han också..Skulle tugga på ben å fötter..Och brydde sig såklart inte om ett nej..men när man e så sööt så får man allt göra så .

Igår bjöd iaf lördagen på sool. Och jag var såå stressad efter frukost..för jag bara skulle hinna få solens härliga strålar på kroppen. Klädde snabbt på mig bikini å kläder å stack ner till stranden. Då var det brått må tro. Hann ligga där i två timmar å sen var det bara å bege sig hemmåt å duscha å gra sig iordning för å åka till Pattes päron. När vi kom dit var åter igen dax för bikini...haha..För nu skulle vi bada badtunna..i 35 graders härligt vatten..Åååh det var såå skönt. Hela kroppen blev avslappnad. Efter det åt vi good mat å Johan öppnade presenter. Han blev JÄTTE glad för vår 2 liters fanta å påsen med godis nappar. Hahaha..Idag ska jag åka å handla med Johan å mamma..i Johans jordgubbsbil..finnerrödja..haha...exotiskt :) Ikväll e vi hembjudna till min familj på middag å kattflickorna ska med dem. Dem älskar att få följa med mamma å pappa på äventyr :)


Kramilikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0