Städfirma

Ja idag agerar jag å Patrik städfirma..åt oss själva. Hela lägenhet har nu genomgått den största städningen den kanske någonsin vart med om ? Nu e allt i toppskick å vi hoppas innerligt att det ska hållas fint till imorn..men man vet ju aldrig när man har två yrväder till katter som springer runt å busar. Nu håller Patte på å packar...bläää...försöker å inte titta på resväskan..hehe..Idag har jag såå ont i axlar å rygg...ha sovit jätte konstigt..hehe...vet inte hur..men när jag vakande kunde jag kanppt röra mig. Men nu har suttit med värme dyna å fått lite massage..så d blir väl bättre. Ska nog ta ett varmt lavendel bad sen. Det är jag värd !:) Solen skiner..å dem har sagt att detta är den sista sommardagen..å vi som knappt kan va ute..Måste ta upp flickorna på en liten skogspromenad senare..så båda dem å vi får ltie luft. Imorn åker patte vid två..å sen kommer mamma hit å hjälper mig å fixa det sista å bära allt hem till henne. Skönt för katterna å kunna springa i ett stort hus..det är dem inte vana vid. Iaf inte Wilma..Tindra bodde ju där sitt första halvår. Så hon känner sig hemma.

Nu e d dax å tappa ett bad tror jag.


Ha en fin lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0