Snart e pinan över..

Om 1 timme åker jag till salongen...Får se hur det hela går. Ska väl antagligen klippa nån där..å kanske styla...hm..vad vet jag. Första gången jag söker frisör jobb sen jag blev klar..så man e lite nervig. Men allt står inte å hänger med detta jobb..Ser det här bara som en övning. Nu har jag precis ätit lunch å ska sen bara byta om å åka.

Patte e så duktig å står å dammsuger. Han e bra han !:)

Vi pratade med pattes föräldrar imorse..å Svante e tydligen jätte duktig å sööt förstås..han hade redan gått i koppel två grr..Å längtar tills vi får nosa på honom.  På lördag e vi hembjudna till dem för att fira Johan..Pattes brorsa har fyllt år så vi ska dit å fira honom + lilla Svantes hemkomst. Får se hur vädret blir..e det fint ska vi bada i deras badtunna.


Men men...snart e det dax å göra sig klar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0