Shopping freaket e på g

Jaa idag gäller d å spendera lite stålar. Sköönt !:) Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Idag får d bli mkt hårspray...det blåser storm i Sthlm..Så det gäller å ha fötterna på jorden (marken). Annars händer väl inte så värst mkt...fortfarande inte en jävel som har hört av sig från mina jobbsökningar. Ska ringa chefen på hemstjänsten å lämna besked nästa vecka...men jag vet fortfarande inte om jag ska ta d eller inte..Borde väl egentligen vänta tills jag får nått som jag verklgien brinner för. Ska försöka klura tills nästa vecka. Pratade me Patte igår..han verkar trivas där uppe..9 grader kallt är det där uppe på dagarna..fy fan..Den 24 Sept kommer han å hans klass hit till Sthlm för att göra massa studiebesök hos olika tv produktioner..dem ska stanna i en vecka..så det ska verkligen bli kul. Då får han bo här med mig hemma hos mamma..eftersom jag hyr ut lägenehten..hehe..:) Nä nu e d dax å hoppa in i duschen..Så jag snart får sätta klorna i shopping kassorna.


Ha en fin tisdag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0